Francúzsko- španielská dámska jazda

19:49

Je tu piatok a zajtra konečne nadíde deň na ktorý sme sa tak tešili. S Peťou sme sa rozhodli že máme dosť Francúzov a ideme pozrieť Španielov. Kedže do Barcelony letíme z Paríža až v stredu, dovtedy si budeme užívať jeho romantickú atmosféru. Z Barcelony odchádzame v sobotu a cestou naspäť do Clermontu sa zastavíme ešte na 2 dni v Montpellier.

Vzhľadom na to, že sa na nás chlapi vykašlali a ideme len dve ženy- bude to výlet všetkých výletov ! Dámska jazdaaaaa!!  Budeme robiť všetky tie nepochopiteľné veci nad ktorými chlapi vždy krútia hlavou. Budeme sa všade milión krát fotiť a nikto nepovie: stačííííííííí! Obujem si najvyššie lodičky aké mám a po hodine keď budem plakať nad krvavými odtlaky mi nikto nevie, že som blbka :D Pôjdeme na najlepšiu diskotéku v Paríži a opijeme sa pod Eiffelovkou tak ako naposledy pod Ženevskou fontánou :D Momentálna situácia mi práve pripomenula film Taken, tak dúfam, že nás tiež neunesú. Však vlastne, aj mesto je rovnaké.
Po dobrej skúsenosti s Couchsurfingom v Ženeve sme sa rozhodli vyskúšať to znova. Počas hľadania tých správnych ľudí sme sa stretli s rôznymi podivnými ľuďmi- jeden nám odporučil zobrať si veľa kondómov, ďalší nás musel mať na Facebook a potreboval s nami skypovať a najviac sa tešil na našu výslovnosť. :D  Po pár dňoch hľadania sa nám podarilo natrafiť a na ľudí, ktorí vyzerajú, že sú celkom pri zmysloch. Prvý chalan u ktorého budeme bývať v Paríží býva priamo pri Eiffelovke, nevie vôbec anglicky a chce nás zobrať na ochutnávku francúzskych špecialít a do nejakého vychyteného podniku, ďalší u ktorého budeme bývať od pondelka a od ktorého sa budeme musieť v stredu asi o 7 ráno dostať na letisko býva hodný kus od Paríža a preto sa už teraz teším ako budeme od neho odchádzať o 4tej ráno aby sme stihli nás let :D, chalanovi v Barcelone sme museli sľúbiť, že sa s nimi budeme učiť tancovať Salsu a chalan u ktorého budeme bývať v Montpellier nie je rád že prídeme len na jednu noc a preto sa obávam, že možno náš výlet bude mať zase nejaké neočakávané pokračovanie ako výlet v CERNe, keď Peťa s Romanom ostali v Ženeve až do pondelka, lebo pre nich neprišlo dohodnuté auto...a my s Richardom sme sa síce dostali úspešne do Clermontu ale ja som sa nedostala úspešne na svoju izbu, kedže som si myslela že nemám kľúč :D
Ja sa teraz idem baliť a trocha rozumnejšie ako naposledy, aby som ráno po odchode zase nezistila, že napríklad nemám pyžamo, uterák a deku...ale zato som mala 4 páry topánok, lak na nechty a trojo letných šiat! :D A tiež musím nájsť niekoho, kto má váhu a dovolí mi povážiť si na nej kufor. Lebo ja zo všetkých vecí v rôznych mierach viem odhadnúť akurát to, koľko je 20 centimetrov :D
Držte nám palce, nech sa úspešne budúcu nedeľu vrátime naspäť, živé a zdravé, plné šialených zážitkov a s mnohými novými kontaktmi! A Peťa, ktorá mi sľúbila, že sa so mnou kľudne bude kotúlať aj po kopci dole po tráve-  bez psychickej ujmy na zdraví po 10 dňoch so mnou! :D

+fotky z dnešného dňa v parku a s darčekmi pre našich ubytovateľov ! :)